*-.-*

kolmapäev, august 30, 2006

Tere jälle! :)

Tere jälle, mu kallid! :)
Küll on hea on tagasi olla..
Nonii-nonii-nonii...
Ma kohe ei teagi, millest alustada... Kõigepealt vist peaks vabandama, et ma pole teile ligi kolm kuud midagi kirjutanud... Sorry! (a) aga te ju andestate mulle? eks!?
Lõppevast suvest niipalju, et üsna tore oli... kõige parem osa oli muidugi tantsulaager Viimsis. Keriks aja hea meelega sinna tagasi ja kordaks seda. Igatsen jubedalt kõiki, kes seal olid... Mimmu, Triinu, Siku, Mano, Maarion, Liisa, Teeled jpt.
Muide, millegipärast osutus asugust minu jaoks sellel aastal kuidagi eriti tegude- ja tunneterohkeks (kellel vaja, need teavad;) ).
Hiljutisest: Sain omale ühe väga hea sõbra. =) Jess! Üks paremaid sõpru, kes mul kunagi olnud on. See, muide, näitab seda, et inimestel on kalduvus mind usaldada. Tohutult tore tegelikult, kui aus olla, aga palun arvestage sellega, et mul on ka oma mured ja probleemid... Mõnikord lihtsalt läheb raskeks... Mõnikord tahaks kuhugi kaugelekaugele ära...
Johhaidii! Kool pressib jälle peale! Ei, Ei, Ei! See pole võimalik!! Aga no tore on see, et näeb kõiki lahedaid ja mitte nii lahedaid koolikaaslasi, jeeeeee ;) (Rando! Watch out!=)
okei, hetkel rohkem ei viitsi. jällegi sorry... :)
Dmn! Liiga palju kurbust ja igatsust korraga ei mõju hästi... :(
igatahes.
rõõmsa taaskohtumiseni,
mina lähen nüüd magama ja soovitan ka teil seda teha ;)
austusega,
Margit

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]



<< Avaleht