*-.-*

reede, mai 12, 2006

Nõme Nõme Nõme!!

Tra küll nh! Sry, ma olen vägaa vihane ja pettunud praegu! Nagu ma eisaa aru mis mõtet on hakata niimoodi närvitsema mingite suvakate hinnete pärast?!?!? Peaasi et tunnistusele neljad viied tuleksid! on ju nii. eks?? Ja muide. paljua inimesed ütlesid, et koduarest ei paranda ju hindeid ja ma nõustun nendega täielikult.. ainult tundub et (khmm) Keegi ei saa sellest aru.. :
No igatahes, Teine asi mille pärast ma solvunud olen on see et Mano ei viitsi mu sünnipäevale tulla. ;'( Ma olen nagu VÄGA pettunud temas sellepärast...
Vähemalt sain ma Hannaga päevitada täna :D:D Peaaegu ainus positiivne elamus tänase päeva jooksul.. Kurb tõesti et nein nii vähe oli neid häid elamusi...Ma niiiii ootan juba suve ja seda et see kuradi koolijant juba otsa saaks. Äkki saaksin siis emaga ka paremini läbi. Loodan väga et asjad muutuvad nüüd ainult paremuse poole. :
Oodatud telefonikõned headelt inimestelt kes minust veel natukesekenegi hoolivad!!!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]



<< Avaleht