*-.-*

teisipäev, mai 02, 2006

mäluaugud... sheff

Täna oli naq tõsiselt lahe päev! Ma sain kõigiga nii hästi läbi. Juhaniga sain hästi läbi ja Karliga ja kõigi teiste lahedatega ka. :D Aga... mul on tõsised mäluprobleemid. Mul läks meelest ära et mul oli solf ja et mul oli koondus ja et ma pidin oma seelikule järele minema saasta. Selle asemel, et neid väga vajalikke asju teha läksin ma Nõmmele. "matat õppima" :P
Aga kui ma sealt ära tulin, läksin Kaubamajja ja ostsin igasugust p***a kokku. Ja siis! Siis sai nalja. Söögiosakonnas tuli mulle "vastu" Martin!! Ja me kumbki ei tundnud teineteist ära alguses. Nagu.. Appii!! Mina sain muidugi esimesena aru, kes ta on.. Ja siis sai tema ka lõpuks vist aru, kes mina olen. Ja siis kui ma koju jõudsin, küsis ta mult msn'is, et miks ma talle midagi ei öelnud. Noo ja siis ma rääkisin talle, et ma ei tundnud teda alguses ära ja siis ta ütles, et ta ei tundnud mind ka alguses ära ja siis ma naersin end herneks. Ühesõnaga... Mul oli Mega Hea Päev Täna!!! :D:D:D:D:D
You made my day!!! Thanks!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]



<< Avaleht