*-.-*

teisipäev, aprill 11, 2006

The Happiest Person in the Whole Wide World

Täna Oli mu elu parim päev!!! Tõsiselt kkohe. Välja arvatud see et juhan lollaks ütles et ta ei saagi reedel minu poole tulla...
No igatahes.
Ma ärkasin hommikul vara ja esimene mõte mis mul peast läbi käis oli see, et appi täna on ju SEE päev. Koolis oli suht normaalne isegi. aga peale kooli. ääappii! see o lihtsalt LIIGA HEA mis peale kooli juhtus!! kõigepealt ma sain ukilt Ursula cd, siis ma läksin juuksurisse. (jee nüüd on mul tukk jälle normaalse pikkusega!!) Peale juuksurit helistasin mingi umbes sada korda composale ja siis läksin linna ja ootasin et ta mulle tagasi helistaks. n ei helistanud ja siis ma helistasin talle ise uuesti ja oi-imet! ta võttis vastu telefoni!! no ja siis ma sõitsin tondile ja siis NELJAPÄEVNELJAPÄEVNELJAPÄEVNELJAPÄEV!!! ja see oli nagu ELULAHE!!
Tahan veel ja veel ja veel sinna minna!! ja siis ma rääkisin maailma parima muusikuga... I wonder who would that be... :P Garfiga muidugi. ja siis ta ütles et kui ma tahan siis ma pmst võin veel minna sinna!!!
And that made me the happiest person in the world...!
Muide. mammu mida sa tahad saada sünnipäevaks???

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]



<< Avaleht