*-.-*

esmaspäev, märts 06, 2006

Ma tahtsin tglt vaadata Oscarite jagamist öösse aga ma ei ärganud üless selle krdi telefoni-kella peale! no ja siis ma magasin hommikuni välja. Liccalt lambist ärkasin õigel ajal. Kell ju ei helisenud enam... Alguses ma arvasin et ema äratas a ta hoopiski magas (see on see koht kus te kõik juba hirmust värisema peaksite!!)
noo ja siis ma panin kooliasjad kotti ja läxin kooli ja valutasin pead ja tulin koju ja ikka valutasin pead ja siis magasin natuke ja siis ikka valutasin pead ja siis läksin trenni ja siis Saar ajas ära peavalu oma krjumisega.
Ja kurat küll ma ei saa aru mis tal viga on et ta mind koguaeg paneb selle f****ng Johannesega tantsima! Ma lubasin triinule et ma vihkan saart selle eest elu lõpuni. anoh seda veel vaatab

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]



<< Avaleht