*-.-*

esmaspäev, veebruar 20, 2006

Nädalavahetus

Reedel oli trenn. Õhtul. Ma olen ka sportlik nagu Kaisa ja Mammu =) Peale trenni läksin vanaema juurde. Olin natuke netis ja siis vaatasin suusatamise kordust. Veerpalu Võitis!!!(Eesti, Eesti, Ela Sa!!!).
Siis vanaema arvas et mul on külm ja ajas mu ära arvuti juurest. Jõin teed (musta, ilma piima ja suhkruta) ja lugesin Potterit (ühe peatüki, mis oli üsna huvitav...).
Kui peatükk sai läbi panin pleieri mängima ja kustutasin tule ning jäin magama. Laupäeva hommikul (kell 12.30) läksin bussipeale ja sõitsin koju. Mingi fffakking külm oli õues. Brrrr. Kui koju jõudsin siis ema magas ja oli muidu haige (palavik). Muidugi esimene asi mis ma tegin oli arvuti sisse lülitamine! Ja kohe msn-i!!! Kuigi seal polnud kedagi huvitavat... o: Õhtul vaatasin siukest toredat saadet nagu "Tähed muusikas". Üsna huvitav oli. Ja kui see läbi sai siis kohe jälle arvutisse (Rate.ee ja Delfi noortekas). Pühapäev oli kõige toredam! Ma käisin tööl. Tourestil. Jagasin flaiereid (Estonian-airi). Kohale jõudsin vist umbes kell pool kümme ja siis tuli välja kurb tõsiasi et selle pääsmega nagu minul olii saab sisse alles kella kümnest (tore jah, oleks võinud ette teada poleks kiirustanud). No ja siis me Merikesega ootasime seal pool tundi ja külmetasime. Ja ootasim Gretet kes ei tulnud väga pikka aega!!! :@ Kui tööle hakkasime siis algul arvasime et ma ei jõua elusees kõiki flaiereid ära jagatud aga umbes kahe tunni pärast olid neeed otsas. Ja siis ma tegelikult oleksime võinud ära minna aga me ei viitsinud ;) (ülim laiskus). Ahjaa. Palgaks saime kõik kaks sajakroonist Ülemiste kinkekaarti!! Aga ma ei ostnud veel midagi kuigi ma käisin kohe peale messi ülemistes... Tahan et Mammu kaasa tuleks ja ütleks kas ma ostan kampsuni või päikseprillid!!! Mammu tule kaasa!!!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]



<< Avaleht