*-.-*

neljapäev, veebruar 09, 2006

kohutavv

Öösel ei saanud üldse und. Mõtlesin talle. Unistasin. Hea oleks koos olla. :'( igatsen väga... Ma ei tea mis mul suvel viga oli aga enam ei ole igatahes. Nüüd on kõik korras. Jeeeei... Ikkagi igatsen tohutult... Mammu rääkis mis neil juhtus täna Naabri korter läks põlema ja tyyp ise põõnas samal ajal - ei teind väljagi...Imelik eks Ma väga loodan et ma ise kunagi selliseks ei muutu No igatahes Mammul oli paanika ja ta kutsus tuletõrje. 10 minutit sõitis...Nii aeglaselt!!! jube lugu igatahes Tunnen kaasa... =( Miks küll sellised asjad peavad juhtuma ma ei saa aru ja igatsen ikkagi Tohutult (mis su aadress on? tulen külla.) Tglt oli tore päev. Raske aga tore...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]



<< Avaleht