*-.-*

teisipäev, veebruar 07, 2006

see eelmine

Tglt ma tahtsin seda öelda et spordipäev oli supermega naljakas nagu. Mingi Juhan või keegi lenda mingi sada korda ja msnis ei vasta mulle enam (ei tea kyll miks). ja siis ma nägin kuidas link püüdis mairile külge lüüa...IRW enam hullemaks minna ei saa. ja siis peale seda ma ehmatasin (vähemalt yritasin ehmatada) Rasmust ja Catut ja Katit ja Hannat ja teisi aga keegi muidugi ei ehmunud...nagu miks nad peaksidki onja ehmuma kui Mina neid ehmatan No igatahes peale uisutamist me läksime Mairi ja Paulaga McDonaldsisse (mammule see ei meeldi:)) ja siis seal oli ka hästi naljakas sest me lootsime täiega et poisid ei tuleks sinna ja mingi kolm minutit hiljem astusid sisse riho ja kiik ja ainar ja rasmus ja joosep.... ja meil oli natuke mark olla siis me jõime teed!!!niiiii hea olii no ja peale seda ma tahtsin otse koju minna a siis mairi nagu natuke solvus... ja siis ma läksin temaga koos läbi linna koju. aaa jaa päeva tipphetk oli see kui ma leidsin poest MUSTA kyynelaki mida ma vägaväga tahtsin ja ma ostsingi endale yhe...jeeeeeeeeeeeeeeeiii...ja mairile ostsin kaa sest ta tahtis ja siis me saame maria ees eputada sellega et meil on mustad kyyned ja tal pole!!haahaaaa!!! paras talle täiega ta on nii nõme... ja kui ma koju jõudsin siis oli hea sest ma olin liigaväsinud et midagi teha ja siis ma läksin reiti (nagu tavaliselt kui ma koju jõuan :P )

ja praegu ma mõtlen eet võibolla kirjutan hiljem midagi juurde siia kui ma viicin sest präägu sai vist teema otsa...

JAH !!

ma kirjutan hiljem kindlasti!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]



<< Avaleht