*-.-*

kolmapäev, veebruar 08, 2006

Kolmapäev. kehalise päev :)

  • Täna oli kehaline!!! Jeeeii Päris tore oli. Hommikul oli kylm ja ma arvasin et ma jään hiljaks kuna ma ei mäletand mis kell buss läheb. Siis jooksis mingi mees must mööda ja ma hakkasin ka jooksma - mõtlesin et äkki buss tuleb...Tegelikult oli bussini veel 2 minti aega. Ootasin siis. Külmas. Külm oli seal külmas seista..täitsa külm hakkas. Nii. Siis tuli buss. Läksin peale. alguses ei saanud istuda aga järgmises peatuses läks üks paks tädi maha ja tema kohale mahtus kaks inimest (mina ja veel mingi neiu). Sõitsin siis Estonia peatusse. Seal oli kah külm, a mitte nii külm kui kodu juures bussipeatuses. Ajaa ma unustasin selle ära et hommikul oli mul hääl täiesti ära...väkk...Rääkida ei saanud yltse. nojah Estonia juurest läksin bussi peale mille number oli vist 17. Sõitsin yhe peatusevahe. Kui ma bussist välja läksin siis nägin ma Nelet kes seisis bussis minu kõrval nii et ma teda ei näinud (ÕNNEKS). Ja siis ta küsis mult et mis kell tund hakkab ja ma siis ytlesin et ei tea. Siis ta tormas minema (kehalisse). Lõpuks jõudsin ise ka kohale. Kusjuures ma arvasin et ma olin viimane kuna riietusruumis polnud peaaegu kedagi. Varsti tulid Johanna ja Maria ka. Kui ma tahtsin t-särki selga panna siis ma avastasin kurvastusega et ma pole sea kaasa võtnud. pidin koolipluusiga kehalises olema...Vastikult räpane tunne tekkis peale kehalist [ +o( ]. Kehaline ise oli päris lahe. jooksime natuke ja siis "võimlesime". Igaüks pidi tegema ühe harjutuse. Ma mingi suvalt tegin mingeid venitusi... See oli eriti naljakas kui Maria hakkas oma Tai Chi-d õpetama...(see oli nii totter et ma ei oska seda seletada...) No peale "võimlemist" jooksime jälle natuke ja siis hakkasime kuule tõukama. Ma sain nelja. =D Peale kehalist kooli. Esimene tund oli mata...KONTROLLTÖÖ!!! Enam sitemini (vabandust väljendi pärast) poleks saanud minna...Tglt oleks aga noh see poleks minu moodi olnud =) no söögivahetunnis sain seda teada et vähemalt üks vastus oli mul õige! JESS!!! Mairil oli kah halvasti läinud ja ta oli veel kurvem kui mina..Kahju onja???! No enivei. Järgmine tund oli inka (õppimata nagu ikka (A))...a päris normaalne oli. Üpetaja ei kysinudki jutustama sest peaaegu kõik oli lehed ära kaotanud Ja viimane "päris" tund oli venku. ÄGEE! Ma sain kaks nelja!! wee kõik teised said muidugi viied a noh pohh ju peale venkut pidid kõik tydrukud jääma klassijuhata tudi sest Maasik (klassijuhataja) tahtis meiega rääkida suhetest õpetajate ja eakaaslastega. Põhiteema oli muidugi Maria. Et miks tal nii vähe sõpru on ja miks meie temaga ei räägi ja blablabla. a ja Nelel olid ka mingid "arved õiendada" vuntsiga (maasiku hüüdnimi ; ) ) ja seal sai natuke nalja ka tglt sest vunts ja nele misunderstood teineteist...irww Ja peale seda naljakat tundi pidid veel laulma ka minema oma häälest ära käinud kurgi ei vabandust kurguga...Vahepeal ei kuulnud iseennast ka. Loitme piinas mu vaesekest....icc jaa siis ma läksin koju (Virusse) ja Seppälässe ja otsisin yht pluusi mida ma ei leidnud :'( ja siis läksin päriskoju panin arvuti käima ja lugesin asju Msn-is:
  • Mina: saukaa kle pliis lae oma faking didika akusid
  • Krissu: ei viitsi
  • Ma: tra ma tapan su ära
  • Krissu: ma andsin mälukaardi ära - ei tahtnud enam
  • Ma: lollakas oled w???
  • Krissu: jaaaaaaaa
  • Krissu: ma ple yltse Kris õigemini me pole
  • Ma: kes te olete siis???
  • Krissu: no ytleme nii et me teame sind ja sina meid ei tea...Kris jättis oma msn-i sisse siin
  • Ma: KUS???
  • Krissu: sa ei tea!
  • Ma: ei tea jah kui te ei ytle! mingi naq... kes kurat need peded olid??? Hullemad kui Maria... Varsti peale seda helistas ema ja ytles et ta leidis selle pluusi seppäläst mida ma otsisin ja ma palusin tal see ära osta ja ta oli nõus!! HAPPYHAPPYHAPPY!!! ja ta vist varsti jõuab koju ka UUE PLUUSIGA!!! jeeeeeee

2 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]



<< Avaleht