*-.-*

reede, veebruar 10, 2006

Muffinid :) jejee

Täna hommikul magasin peaaegu sisse. Emme äratas õnneks yles enamvähem õigel ajal. Ja kooli jõudsin ka 5 minutit enne tundide algust. juhuu!

essa tund oli käsitöö. õmblesime ikka seda lapipatja...Tglt mairi õmbles ja mina, paula ja nele mõtlesime moodi :P Päris lahe oli tglt. Ma olen kogu aeg arvanud et Nele on mingi hullult ülbe ja yltse selline mitte minu moodi (EGO). Aga tuli välja et ta on täitsa normaalne. Vähemalt esmapilgul tundus nii. Ja need kavandid tulid kaa megalahedad. Ainus halb asi on see et mina pean olema üks modellidest!!JUPEEE!!!!ÄÄÄ!!

no ja muidu läks koolis hästi kõi väljaarvatud see et ma peaaegu hakkasin oksendama matas. köhisin mis ma köhisin ja siis hakkas nii sitt et jooksin liccalt lkassist välja! õpetaja oli natuke imelikult vaadanud a noh...Juhtub ju!!

Nüüd on nii et mina ja emme oleme mõlemad haiged ja tigedad (itzitz) ja enne kui me koju tulime käisime poest läbi ja ostsime muffinivormi ja need paberid kuhu sisse muffinid käivad. Kui koju jõudsime hakkasin kohe küpsetama. Need muffinid on ikka nii eluhead et sure või ära nende pärast...

Mussmuss mulle ja kõigile tibukestele kes te kõik mu sõbrad olete ja eriti sergole kes on peaaegu nõus klassiõhtu korraldama!!!

Armastan liigapalju teid kõiki ( ja siimukest ka sest ta suutis mu naerma ajada täna :P)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]



<< Avaleht