*-.-*

neljapäev, märts 09, 2006

it's easy to destroy, but it isn't that easy to create...

kolmapäev läks üsna häguselt. Hommikul tundsin end juba halvasti aga haige ma siiski ei olnud // õnneks.
Suusatamine: õpetaja ütles et ma näen haige välja. tuli välja et ma olin peast soe. Suusatasin siis ühe ringi. ei - tegelikult natuke vähem. Lõpetasin ära ja jäin teisi ootama. ootasin ootasin. teised tulid üsna varsti õnneks. =)
Koolis: Kannatasin ära. Peavalu, kõhuvalu, nõrkus jne. Peale tunde käisin veel kõnevõistlusel. Kuulasin ainult. Poleks jäänud sinna kui Paula poleks võistelnud. Siis läksin Paulaga koos Abakhani et kleidiriiet osta. Mul läks hästi sest ma leidsin õige riide umbes viie minutiga üles. Paulal läks veel aega. Pool tundi või nii.
Koju jõudsin umbes kell pool viis. Täiega sitt oli olla! Kraadisin. jeei 39.0. Ema ütles et ma kohe magama läheksin ja seda ma siis tegingi. poolteist tundi magasin ja siis veel vedelesin umbes 40 minutit. Kuni ema koju jõudis. Ta ütles et ta tõi paratsetamooli ja et ma peaksin võtma seda. Võtsin. Kolm tundi hiljem oli palavik lännu. Aga nüüd - neljapäeva hommikul on jälle palavik ja peavalu! 38.4.
Kas keegi põetama tahab tulla?? =P =P ;)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]



<< Avaleht